Zákazka na dodanie tovaru podľa § 9 ods. 9 zákona č. 95/2013 Z.z., a zákona
č. 28/2013 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmet zákazky:
Názov predmetu zákazky: zemiaky
Číselný kód Spoločného slovníka obstarávania (CPV/SSO):
03212100-1 Zemiaky
Predpokladaná hodnota zákazky:
21.000,- € bez DPH
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky:
uvedené v časti Opis predmetu zákazky
Obchodné podmienky dodania:
dodávky tovaru: najmenej raz za týždeň na základe objednávky, v prípade
mimoriadnej potreby na strane kupujúceho do 24 hodín
splatnosť faktúr: minimálne 30 dní
Záujemca akceptuje navrhované podmienkami dodania alebo predloží vlastný návrh.
Termín predloženia cenovej ponuky/prieskumu trhu/: 23.8.2013
            elektronicky na adresu: 
poštou na adresu: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Hlavná 13
900 31 Stupava
osobne: na I. poschodí u p. Z. Hájkovej č.d. 53
Zodpovedný zamestnanec: Hájková Zuzana
ved. stravovacej prevádzky
Tel. kontakt: 0911 410493
B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
| 
 Názov tovaru  | 
 Spotreba ročne  | 
 Jedn. cena € bez DPH  | 
 Jedn. cena € s DPH  | 
 Cena spolu € bez DPH  | 
 Cena spolu € s DPH  | 
| 
 Zemiaky konzumné, I. trieda  | 
 34 500 kg  | 
||||
| 
 Spolu  | 
Podmienky dodania:
- tovar musí byť dodaný nepoškodený, v nepoškodenom obale, v zdravom a čerstvom stave
- tovar nesmie byť dodaný v poslednej tretine svojej záručnej doby
- obstarávateľ nedisponuje možnosťou realizácie väčších skladových zásob na obstarávanú
komoditu
V Stupave dňa: 20.8.2013